SKRIVET: 2010-02-08, kl 22:25:30 | PUBLICERAT I: Övrigt

Love conquers all

Jag har inget sammanhängande att berätta riktigt ännu, men håll ut(kik)! Det finns mycket att berätta men det tar lite tid att "få tummen ur..." och formulera ihop det till en förståelig textmassa. Jag ville bara medela med hundra tusen utropstecken att jag är lyklig och glad, kärleken spirar och livet känns underbart! Det går lite trögt med körkortet, skolan känns seg och jag är arbetslös. Men vad i hela friden gör det??

Han heter Elias Byström och detta mina vänner, detta är något man bara upplever en gång i livet och jag är fruktansvärt glad att det var min tur nu. Vår tur. Vår tid.

Här är förresten hans blogg, och här nedan är det kärlek i stora lass!
Som sagt, håll ut, det kommer mera.
Kramar på er sålänge allihopa!




Karin

Jag är så glad för eran skull! :D



PUBLICERAT: 2010-02-08, 22:43:24 | URL: http://strelitzia.blogg.se/
Pernilla

Åhh vad mysigt Elin, man blir så glad av & läsa detta, är så glad för eran skull, ni är så otroligt söta tillsammans! :D <3



PUBLICERAT: 2010-02-09, 15:25:57 | URL: http://pernillagyllander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: