SKRIVET: 2010-05-04, kl 16:42:25 | PUBLICERAT I: Övrigt

Dörrar börjar öppnas och hemlängtan blir allt starkare.

Här kommer lite bilder från senaste vistelsen i Landskrona. Jag kom dit i Torsdags eftermiddag och åkte därifrån Måndag förmiddag. Lika jäkla underbart som alltid! Åååh vad jag bara ville stanna där nu! Det är ju ändå så fånigt nära så det känns som att det lika gärna kunde få vara dags. Men som sagt, det är ju inte långt kvar nu. Har uppkörning om två veckor och sen är det knappt fyra veckor kvar efter det! Äntligen!!!

Ja, här i alla fall är några bilder från helgen.


På valborgskvällen blev det god mat och vin på tu man hand i hemmets lungra vrå. Sedan blev det en promenad in till stan och en restaurang där det spelades livemusik och var en himla massa dansande människor i alla åldrar. Ingen brasa, men en mycket mysig och trevlig valborgskväll! :)  

 

På Söndagen hängde vi med Isak. Det blev picknick och lek i gröna, mysiga Karlslundsparken.
Det var tyvärr inte många djur ute just då. Men några av "getingarna" (Isak roppade efter getterna) såg vi allt.

       

   


Idag var jag på arbetsintervju i Linköping på ett försäljningsföretag som heter Global Expansion. Jag skrev om det innan helgen. Jag blev uppringd av dem då de hittat mig på arbetsförmedlingens hemsida och ville kalla mig till intervju på en gång, så det fick bli idag eftersom jag var borta i helgen. Det gick i alla fall hur bra som helst. Han kunde inte säga något säkert än men inom två dagar skulle jag höra ifrån dem. Han sa att han fått ett jättebra intryck av mig och att jag helt klart låg bland top fem! Dessutom har de verksamhet nere i Helsingborg också, så de såg inget problem i att jag skulle flytta till sommaren. Om jag skulle få jobbet och introduktionen går bra så är det bara att jag fortsätter där nere sen. Kalasbra! Visst hade det varit superhärligt att jobba på campingen i sommar och jag vet fortfarande för lite om Global Expansion för att bestämma mig. Men om det ger bättre betalt (vilket det med högsta sannolikhet gör, om det inte bara är provisionsbaserat) så tål det verkligen att övervägas. Det känns i alla fall skönt att jag har två jobbmöjligheter på gång nu.

Nehej. Om man skulle ta och göra lite nytta kanske. Jag har en ouppackad väska som står och väntar på mig och lite papper och grejer som ska fyllas i och skickas iväg.

Tjingeling!


Inga-Lena Skoog

Vilka fina bilder o vilka fina pojkar!


Pernilla

Låter som en härlig helg! :)



PUBLICERAT: 2010-05-05, 09:03:49 | URL: http://pernillagyllander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: