SKRIVET: 2010-05-19, kl 18:53:09 | PUBLICERAT I: Övrigt

Glädje

Igår spenderade jag större delen av dagen i den lilla källarlokalen på körskolan. Tog en dryg timmes rast och lunchade med Jonna på stan och sedan tillbaks till körskolan igen. När jag kände mig någourlunda färdig kom Rolf och hämtade mig för en liten körtur. Tänk om jag då hade vetat vad som väntade på mig hemma på mitt rum när jag satte mig bakom ratten. Då hade det nog inte blivit mycket till körning den eftermiddagen. Vi tog en lugn runda och övade lite på att backa runt hörn och parkera, sedan åkte vi hem, tog gott om tid på oss att parkera, gick i sakta mak upp för trappen, in genom ytterdörren, hälsade på mamma och berättade hur körningen hade gått osv. Jag stod en stund i hallen innan jag tog min väska och gick in på rummet. CHOCK! Jag släppte väskan på golvet och slängde mig i världens underbaraste armar och överöste världens underbaraste kinder med pussar och kramade om världens underbaraste människa. Tårarna sipprade fram lite lätt och mitt hjärta bara skrek av glädje. Tack älskling, för världens underbaraste överraskning! <3

Idag stod uppskrivning på schemat, och det kanonbra! Så jäkla skönt att ha det avklarat. Fick 59 poäng av 70 frågor varav 5 var testfrågor som inte räknas med i resultatet. Supernöjd! Jag och hjärtat firade med glass nere vid hamnen och jag fick en kärleksmugg som han sprang in i leksaksaffären och köpte när jag gick på toa. Sen åkte vi hem och bara slappade. Nu väntas tacos! Imorgon är det UPPKÖRNING som gäller och på kvällen firar vi med bio, för jag ska tametusan ha ett körkort att fira!!

Tjingeling!


Karin

Oj 59 :O Det är riktigt bra! Jag fick 57 på mitt. Men då var jag ju nästan säker på att jag skulle misslyckas med det.



PUBLICERAT: 2010-05-20, 17:28:39 | URL: http://karinlindberg.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: