SKRIVET: 2010-05-05, kl 18:33:47 | PUBLICERAT I: Övrigt

YES!

Jag blev uppringd av hon som har hand om rekryteringen på Global Expansion för en liten stund sedan - jag har fått jobb!!! Det är inte riktigt helt klart än i och för sig. Men om allt går bra på Tisdag, då jag ska följa med någon i 4-5 timmar, så är det mitt om jag vill ha det! Det är ju det här med lön och sånt som jag vill reda ut. På de jobbannonser de har ute på olika hemsidor står det att det är rörlig lön + bonus/provision, vilket ju faktiskt känns väldigt osäkert. Det beror ju på hur den rörliga lönen ser ut, vad den bygger på, och hur mycket bonus det är för vad osv. Sen är det ju så att det här egentligen handlar om att jobba i Linköping, men de har även kontor i Helsingborg, och de verkar vara klara över att jag ska flytta och så som jag förstod det på intervjun så är det inga problem att jag bara byter arbetsplats när jag flyttar. Men jag vill ju veta lite hur det kommer att gå till - om jag ska börja utbildningen och jobba lite smått i Linköping innan jag flyttar eller om jag ska vänta med det tills jag kan börja i Helsingborg istället. Men det ska bli riktigt spännande detta, jag hoppas, hoppas, hoppas att det är bra betalt och att allt känns bra! Så nu blir det att rota fram lite passande kläder ur garderoben så att man ser lite lagom proper ut på Tisdag.

Back to now - pluggdags.
Tjingeling!


Marie

Grattis till jobbet, vännen! Hoppas allt känns bra på tisdag! Tror säkert att du kommer se lagom proper ut! :) Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: