SKRIVET: 2010-04-28, kl 12:52:13 | PUBLICERAT I: Övrigt

Jobb.

Sedan jag vaknade idag har jag nästan fått mer gjort än vad jag fick igår när jag hade min "schemadag". Jag har pratat med Alfakassan, ringt min gamla arbetsgivare från Öland, packat klart till imorgon, allmäna förberedelser och till råge på allt blivit uppringd av Global Expansion i Linköping och blivit inkallad på arbetsintervju. Det är alltså inte ett jobb som jag har sökt, utan de har hittat mig på arbetsförmedlingens hemsida och ville träffa mig. Sen vet man ju inte hur många de ringer in, men kul att bli uppmärksammad så. Jag sa att jag skulle flytta till sommaren och att jag hade ganska mycket nu, men jag är helt klart intresserad om de skulle vara i behov av någon extra i en månad eller så. Jag ska dit på Tisdag förmiddag i alla fall. Spännande. Vi får väl se vart det tar vägen.

För övrigt har jag inte direkt fått något napp på jobb nere i skåne ännu. Jag gick vidare i första omgången till ett jobb som butiksbiträde jag sökte på Indiska i Lund, men nu var det länge sedan jag hörde något från dem. Annars har jag eventuelt en halv liten fot inne, tack vare en vän till Elias, på Borstahusens Camping några kilometer utanför Landskrona. Det är bara att söka på!

Nu är det snart dags att gå ner till stationen och ta bussen till Linköping. Jag börjar känna mig klar nu, färdig med det jag hade att styra med idag. Gooood.

Ha en härlig Onsdag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: