SKRIVET: 2009-09-23, kl 22:38:13 | PUBLICERAT I: Övrigt

Tummen upp för tekniken

Fy va underbart det är med bärbar dator och trådlöst internet! Jag har varit på toppen humör hela dagen tack vare dessa underbara teknikprylar och tack vare Eira som ringde och väckte mig imorse med lite trevliga nyheter och ett glatt humör. Tackar för det!

Jag har i alla fall fått gjort det mesta av dagens "att göra" trots den här lilla lådan som hela tiden påckar på uppmärksamhet. Skoljobb, garderobsrensning och lite annat plock.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och utnyttja tekniken lite ytterligare genom ett skypesamtal till Krister innan det är sovdags. Imorgon väntar både skola och jobb, och sen ska jag hem och packa för att åka till Norrköping direkt efter jobbet på Fredag, vilket ska bli myycket trevligt!

Go' natt!


Pernilla

Norrköping gillar jag!

Vi ses imorn Elin, de ska bli roligt å träffa dig igen :)



Kram



PUBLICERAT: 2009-09-25, 19:31:45 | URL: http://pernillagyllander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: