SKRIVET: 2009-09-18, kl 08:27:22 | PUBLICERAT I: Övrigt

Släpp ut mig på vägarna!

Då var man uppe med tuppen, nästan i alla fall, och om ca 30 min kommer papi och hämtar mig. Änsålänge äger jag ju inget körkort, jag har inte ens börjat övningsköra, så för att ta mig till jobbet får jag heelt lita på päronen och chefen som alla tre är mycket snälla och ställer upp titt som tätt. Men imorgon är det dags för det första steget mot körkortet - handledarutbildningen! Både mor, far och rolf hänger med och så fort jag kan börja övningsköra så tänker jag sätta igång så att det ryker! Allt blir så mycket lättare med ett körkort, och en bil förstås, men en sak i taget, och även om jag inte kommer vara kvar på Hagebyhöga mycket längre än till våren som det ser ut nu så är det en himla massa jobb som kräver att man har körkort.
Så nu äntligen är det dags! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: