SKRIVET: 2009-09-28, kl 22:36:34 | PUBLICERAT I: Övrigt

Ladda batterierna och blicka framåt

Sitter i sängen hemma på rummet i Motala med tända ljus, datorn i knät och spöregn som smattrar på rutan. Ganska mysigt faktiskt. Skönt att koppla av lite såhär innan veckan drar igång på allvar. Det blir jobb Tisdag, Onsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Dessutom ska jag hinna klart en inlämningsuppgift i Engelskan. Men detta är mina enda måsten den här veckan, så det är bara att lägga gasen i botten och köra på. Nästa vecka hoppas jag kunna göra lite av sånt där man bara vill göra. Kompletera rummet med lite lampor, plugga i lite lagom takt, leta efter ett par skor och byxor till hösten/vintern och ni vet, lite sånt där.

Helgen i Norrköping var superhärlig! Eira och jag gjorde lite av varje, film, glass, fika, shoppning, pyssel, skola, plugg, prat och nostalgi. Det var mys, tack för det gumman. Du vet att vi älskar dig och fortfarande är dina vänner som finns där även om vi inte alltid... finns "där" :) Jag längtar massor tills du kommer tillbaks till Norrköping efter APU:n och tar med oss ut på din fullt lagliga krogdebut!

Om det inte blir av eller hinns med den här veckan hoppas jag även få besök av Krister nästa vecka. Det känns som att det var evigheter sedan vi sågs nu och framför allt sedan jag besökte honom i Karlskoga. Det får det bli ändring på nästa helg jag är ledig från jobbet. Jag saknar dig gubben.

Nu börjar det nog bli dags att sova. Jag har en svenskalektion imorgon innan jobbet också, så nu är det nog dags att ladda på batterierna med lite värdefull sömn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: