SKRIVET: 2009-09-19, kl 18:10:02 | PUBLICERAT I: Övrigt

En trevlig dag

Ja det har verkligen varit en TREvlig dag. Den har varit full av aktiviteter mellan klockan åtta imorse och tre på eftermiddagen! En halvtimme i (lite väl) god tid innan handledarutbildningen började i förmiddags var jag och mina tre handledare på plats på Magnussons trafikskola. (En halvtimme skulle ju också kunna uttryckas som tre "tio-minutare") Tre trevliga, humoristiska och lärorika timmar senare blev det ännu mera trevligheter när jag träffade Jonna över en snabb fika på stan. Det blev tre mycket trevliga "kvartar" på varma café Ströget med prat om ditt och datt. Jag hoppas att vi kan göra om det snart igen, eller ta den där trippen till stockholm och hälsa på Lisa. Det skulle vara riktigt kul att återförena oss tre gammla Karlslundare! Efter det hade jag tre snabba "fem-minutare" på mig att göra stan innan allt stänger... klockan tre, och nu är jag inne på det tredje Idol avsnittet för dagen som efter min hemkomst fick lov att stå för Lördagsunderhållningen.
Ja, jag undrar vad som kommer härnäst. Det kanske tar tre timmar för mig att plocka in klädhögen, som nu ligger på sängen, i garderoben , eller vad tror du?

Back to Idol



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: