SKRIVET: 2009-10-15, kl 15:57:40 | PUBLICERAT I: Övrigt

Phu..

Jodå, det där gick väl bra. Ett VG blev det och med tanke på min märkbart nervösa röst är jag mycket nöjd med det betyget. Hon hade inte mycket att kommentera mer än mitt uttal på det engelska ordet dela som jag fick att låta som stol... hur f*n uttalar man den skillnaden?? Annars var det bra sa hon, intressant, och over all låg jag ungefär på VG för tillfället, och om jag gjorde mycket bra ifrån mig på de tre återstående uppgifterna hade jag god chans på ett MVG. Go Elin! Nu blir det lite mera engelska, sen ska jag packa upp väskan från dagarna med krister och sen blir det lite mera plugg...


Karin

Duktigt! jag va lite för sen med min förra kommentar. Men bra gjort! Du kommer att klara ett MVG!! Jag tror på dig! Saknar dig massor! <3<3 Puss på dig!



PUBLICERAT: 2009-10-15, 15:59:43 | URL: http://strelitzia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: