SKRIVET: 2009-10-27, kl 17:51:58 | PUBLICERAT I: Övrigt

Nu får det snart räcka



Snart får det fasen räcka. Det här går verkligen trögt. Jag blir ganska nöjd med det jag skriver, men tar år och dar innan jag vet vad jag ska skriva. Inte bara själva formuleringen utan bara innehållet. Så nu kör jag en sista kraftänsträngnin och försöker klämma in någon punkt till och en källförteckning, sen får det vara klart!

Onsdag och Torsdag blir det en bokrecension av Twilight på engelska, Yihoo! (ironi...) Men det är bara att köra på så att det blir gjort, är så gött då :)

Tjingeling!


Pernilla

Usch för att plugga på lovet!

Men de blir säkert jätte bra med dina arbeten :)

Kram



PUBLICERAT: 2009-10-27, 18:37:18 | URL: http://pernillagyllander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: