SKRIVET: 2009-10-25, kl 18:14:49 | PUBLICERAT I: Övrigt

Morgonen

Den är i och för sig slut för ganska länge sedan, men det har verkligen inte hänt något efter det. Jag har bara legat i soffan och degat, zappat och kollat runt lite på nätet. Känner mig sjukt slö och hoppas verkligen att energin är på topp imorgon igen för då har jag en hel del skoljobb att göra. Jag skulle egentligen jobbat idag, men det blev ändrat när frukosten var avklarad. Jag skulle slå in mina mackor till jobbet och hela köksbänken var full med frukostbestyr, så jag skulle känna efter att spisplattan var kall så att jag kunde hålla till där. Tjaa, mamma hade kokat tevatten några minuter innan och jag var totalt oförsiktig och hade inte en tanke på att den faktiskt kunde vara använd. Jag fick ur mig ett förbannat kraftigt "FAAAAN!!!" och mamma bokstavligen flög upp ur stolen (trots allt väldigt lugn i rösten) och jag ställde mig vid kranen och spolade kallvaten. Nu syns det som tur är bara några små blåsor och det stramar lite. Annars är jag nog fit for fight igen, eller nåt.

Nu ska jag väl bara fortsätta att slappa i soffan, kanske äta något och kolla på Top Model.
Tjing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: