SKRIVET: 2009-10-09, kl 19:06:10 | PUBLICERAT I: Övrigt

Ledighet och födelsedag

Äntligen hemkommen efter en iskall dag på jobbet! Jag borde snarast byta om till mjukiskläder och dubbla sockar för att få upp värmen lite. Ikväll är det lite smått som ska fixas med innan det blir dags för sängen (jag är trött som aldrig förr!). Bland annat ska det packas för fem dagar i Karlskoga hos Krister. Där väntas födelsedagsfirande av mannen min som fyller 22 på Tisdag. Födelsedagsplanerna tänker jag inte avslöja här, än, men jag hoppas och tror verkligen att vi kommer få några riktigt mysiga dagar tillsammans. Lite plugg står också på schemat under karlskoga vistelsen, tyvärr, men det måste göras och jag ska nog akta mig för att klaga :)
Dags att sätta igång då! Önska mig lycka till, och ha en toppen helg allihopa!

Mannen min!


Karin

Hälsa grattis grattis från mig!



PUBLICERAT: 2009-10-13, 15:43:35 | URL: http://strelitzia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: