SKRIVET: 2009-10-28, kl 23:44:15 | PUBLICERAT I: Övrigt

ditt och datt

Tjolahopp! Jag är på grymt party humör idag/kväll och längtar som tusan till Norrköping nästa helg. Pratade just med Karin i telefon vilket inte direkt dämpade min längtan heller. Vi har nu bestämt att det blir en tripp till Världens bar på Fredagen när jag har anlänt, sedan på Lördagen blir det Dehli och Hugos. Alltså detta kan ju bara bli suuuuper!

Idag gick jag upp hyfsat tidigt faktiskt, pluggade någon timma, slappade lite och åkte in till stan. Gick en farlig runda inne på nyöppnade Vero Moda och kom ut ett par hundra lappar fattigare. Sedan tog jag bussen till farmor vilket var allt för länge sedan. Vi fikade, kollade på god morgon sverige (repris), förkväll och sedan pratade vi jobb och hade det trevligt. Tack farmor :)

Nu ska jag, för hundraelfte gången, försöka flytta de där jäkla kläderna från kartongen bakom dörren till den riktiga garderoben och gå och lägga mig. Imorgon hämtas jag klockan 11 av pappsen för att övningsköra en runda. Det ser vi fram emot! Sen hem och pluggpluggpluggplugga för att på kvällen åka ner till stan där det är kvällsöppet och en massa rea - roligt men farligt! Jag ska också försöka få tag på en snubbe på banken så att jag kan fixa internetbank - behövligt i allra största grad!

Ser fram emot helgen också då Krister dyker upp på Fredag eller Lördag och stannar några dagar, trots att jag jobbar. Det ska bli myyys :) <3

Garderoben var det ja...


mor

Tänk så billig kvällen blev, när du stannade hemma hos mej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: