SKRIVET: 2009-11-01, kl 16:54:58 | PUBLICERAT I: Övrigt

Två veckors "ledighet", längtan till Norrköping och så lite plugg

Så var denna jobbhelgen avklarad. Krister kom hit igår när jag kom hem från jobbet :) eller snarare, han var redan här när jag kom hem. Först ringde han precis när jag skulle åka och sa att han skulle komma senare, men när jag kom hem satt han här på mitt rum och väntade. Jag misstänkte att det var så, men blev ju dunderglad för det ändå! :) Nu sitter han och Rolf och kollar på fotbollen, vilket inte direkt intresserar mig så mycket, och snart hoppas jag att det blir maaat för jag är jättehungrig!

Nu väntar två veckor med en himla massa äventyr. På Tisdag ska jag färga håret hos frisör för första gången, Onsdag ska jag jobba och på Fredag hämtar Lina upp mig påväg till Norrköping. Där blir det två kvällar med partaj och en massa skoj med Lina, Karin och så Eira som nyligen fyllt 18, vilket jag ser riktigt mycket fram emot! Ååhh det ska bli så kuul! Jag har inte riktigt insett förens nu hur mycket jag har saknat er <3

Nästa vecka tror jag inte att planerna är så jättemånga, det blir en hel del övningskörning hoppas jag och så ska vi börja lite smått med Nationellt prov i Svenska B och så blir det jobb till helgen.

Om Rolf håller vad han sagt så väntas det mat här om ca 10 minuter så nu ska jag byta kläder så att jag blir av med jorden från jobbet och gå och pussa lite på min gubbe :)

Tjingeling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: