SKRIVET: 2009-11-02, kl 12:22:10 | PUBLICERAT I: Övrigt

God morgon

Nu har Krister åkt hem till Karlskoga för att gå på sin jobbgaranti, jag sitter här och funderar på att koka mig lite gröt till frukost. Det blev bara varsin actimel innan han åkte och nu kurrar magen ganska ordentligt. Jag känner mig lite stolt faktiskt, trots det äckelgråa piss vädret ute (som i vanliga fall får mig på energinivå 0). för jag har redan hunnit bädda om sängen, sortera garderoben riktigt ordentligt och städat rummet. Bra va!
Så nu känns det lite bättre och jag tror att jag känner mig lite piggare trots vädret. Jag ska väl kolla igenom almanackan och gå igenom dagens agenda nu då, sen räkna lite kvitton och greja, men först blir det gröt.

Btw så har jag faktiskt tänkt på att solen, med vääldigt få undantag, alltid kommer och går med Krister :)



En såndär sollampa skulle man ha att vakna till nu när vintermörkret är här.


Pernilla

Ja den där sollampan skulle verkligen inte sitta helt fel! :)



PUBLICERAT: 2009-11-03, 13:15:10 | URL: http://pernillagyllander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: