SKRIVET: 2009-11-06, kl 14:20:45 | PUBLICERAT I: Övrigt

Peking here we come!

Jag satt uppe till kl 3 igår kväll och pluggade till det här jäkla engelska provet, och vad händer, joo skolans hemsida har gett upp totalt vilket innebär att jag får göra provet på Måndag istället! Det hade varit skönt att ha det gjort. Sen är det väl i och för sig så de tre timmarna som är kvar innan Lina kommer kan jag behöva till att packa färdigt och stoppa i mig lite mat, så på sätt och vis var det bra att provet blev uppskjutet. Annars hade det gått åt fyra timmar till det. Men man blir ju lite irriterad. Dock blir det med allra största sannolikhet inte någon långvarig irritation eftersom jag äääääntligen ska till Norrköping i eftermiddag!! Eira har äntligen fyllt 18 och efter fem månader ska jag äntligen få träffa Lina och Karin igen! Ja, en himla massa äntligen :D

Ikväll ska vi hem till Emma, där troligtvis Ola, Pernilla och Jansson också gör oss sällskap, därifrån drar vi vidare till Palace och på lördag går vi till Dehli och därefter till Hugos. Nej det här kan inte bli annat är fantastico, jag är såå taggad - Definetly got the feeling!

Trevlig helg allihopa. Nu ska jag tysta magen och packa väskan =)



Grattis älskade Eira! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: