SKRIVET: 2009-03-07, kl 00:04:04 | PUBLICERAT I: Övrigt

Trevlig helg!

Nu är den här igen, helgen :)
Idag gick det som vanligt faktiskt riktigt bra på praktiken. Jag är inte helt säker på vad det är jag gör, men jag får dagligt beröm av både chefen och de andra anställda, vilket förstås känns jättekul! :D Tydligen ska jag ha någon extra tallang för begravningsbuketter?? Jag vet inte jag... Misstänker att det kan ha att göra med att jag använder mig av en annan teknik än vad de brukar göra? Men det är ju roligt att dom tycker det förstås :D ! och alla i butiken är verkligen supertrevliga och dessutom mycket erfarna av att ha elever hos sig, vilket märks :) Konstruktiv kritik is the shit, i lagom mängd och i välbalans med beröm! I like it!

När klockan var fem och jag sa trevlig helg och tackade för dagen sa chefen åt mig att ta med en bukett hem till min syster. Sagt och gjort. Jag valde ut en trevlig pjäs, slog in den och frågade vad jag skulle hälsa. "Trevlig helg från oss!"
Nu står den välbalanserad i ett dricksglas på köksbordet, och syrran planerar en kladdkaka som tack till måndag. Känns mycket trevligt detta :D

Vad hittar du på i helgen? Är det fest eller vilohelg för alla praktiserande HV3or som gäller såhär sista helgen innan hemfärd?

Jag ska fira lite födelsedag i förskott =) Mamma & Rolf, Pappa & Christina, Farmor och Tyra dyker upp här imorgon eftermiddag och äter lite tårta och umgås. Det ska bli riktigt trevligt. På söndag fortsätter vi i samma tema och firar en nybliven 18-åring här i Örebro. Mycket firande här, kul kul.

Så nu när ni vet att jag får en trevlig helg så ser ni till att ordna detsamma till er också. En deal? :)
Go' natt!


mor

GRATTIS på din rätta dag, hoppas den varit/är helt OK!

Sov Gott o vakna som 19 åring o ha en god vecka



KRAMAR PUSSAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: