SKRIVET: 2009-03-26, kl 16:25:02 | PUBLICERAT I: Övrigt

Det närmar sig...

... en himla massa saker just nu! För det första dyker snart Krister upp och spenderar lite tid här i min vardag. Det har varit lite strul med hurvida reglerna för besökare ser ut här på elevhemmet, mest angående tiden.Det sägs att det är två nätter som gäller, men detta är inget som jag kan minnas att jag någonsin hört förens nu, och jag är inte ensam. Hur som helst så löser det sig och jag ser fram emot besöket, riktigt mycket :)

Det är nu också bara 10 dagar kvar tills jag drar mig mot varmare breddgrader och hälsar på Lisa i Gambia! Jag tror inte att jag riktigt förstår det. Det ska verkligen bli riktigt jäkla roligt och jag saknar henne enormt mycket nu.

När jag har degat lite på de vita stränderna och strosat på de gula gatorna av sand i en vecka så är det faktiskt bara 8 veckor kvar till STUDENTEN! Detta är något som deffinitivt inte går att förstå men det känns att festligheterna och avskeden kommer allt närmare. Tanken på att lämna elevhemmet och studentlivet här gör allt ondare inombords, samtidigt som jag fortfarande längtar riktigt mycket efter framtiden. Det gäller att fokusera på allt det roliga som händer fram tills dess och jag tänkte ta och lägga upp en liten översikt här.

24 April
Studentskiva - middag med klassen plus inbjudna vänner/släktingar (ungdomar) och kvällen fortsätter med ett sju jädrans party för oss florister med modevisning, karaoke och mycket mera!

16 Maj
Studentkryssning

28 Maj
Lärarmiddag - Alla HV3:or arrangerar en middag som hålls på skolan tillsammans med alla våra lärare. Temat för kvällen är "Galna släkten" vilket kortfattat innebär att alla tilldelas en familjeroll med olika egenskaper och relationer till andra. Lekar och en himla massa skratt. Dökul!

3 Juni
Mösspåtagning - Nu sitter den där, fastklistrad fram till utspringet!

5 Juni
Bal - Alla Norrköpings kommunala skolor beträder röda mattan och Flygeln i DeGeer hallen.

11 Juni
UTSPRING!!!
- 16:00 fylls Hagagymnasiets éntre trappa av florister som springer ut i vuxenvärlden!

12 Juni
Utflytt - Rummet töms och nycklarna lämnas in för sista gången innan klockan tolv!  :'( 
              Hur ska det gå?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: