SKRIVET: 2009-03-15, kl 17:59:34 | PUBLICERAT I: Övrigt

Bye bye råttfärg!

Jaaa jag vet att jag var ganska nöjd med min naturliga hårfärg för det mesta och bävade lite för att fastna i hårfärgningsträsket. Men nu kändes det dags att inse att min inre bild av den där fina naturligt slingade färgen inte stämde så bra överens med verkligheten. Visst såg det helt okej ut, men fyyyyy så tråkigt. Dessutom började det faktiskt bli riktigt råttfärgat! Nu är det i alla fall gjort och jag är NÖJD med resultatet! :D Färgen hette Varm Brun och det motsvarade den ganska bra tycker jag.

Ni ska få se bild, snart, jag lovar :) Men nu ska jag byta ut mina läkörhängen mot ett par andra och sen blir det matlagning i väntan på Gossip Girl kl 19:00!

Trevlig Söndagkväll på er allihopa!


Malin

Det låter som om den färgen passar dig jätte bra, ska bli spännande att se en bild sen =D



PUBLICERAT: 2009-03-16, 08:14:36 | URL: http://malin90.blogg.se/malinkarlsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: