SKRIVET: 2009-03-29, kl 13:25:19 | PUBLICERAT I: Övrigt

Bloggdesign???

Hur ska bloggen se ut?

Jag har verkligen ingen fantasi, inga idéer, igen riktig ork att fixa till det estetiska på min blogg just nu. Behöver ALL hjälp jag kan få! Det finns en riktigt bra blogg som heter "designa din blogg" som jag har tagit en hel del hjälp av. Men som sagt, jag kommer ändå inte riktigt till skott. Så bombardera mig med tips och idéer eller ge dig till känna om du är lite haj på det här och skulle kunna tänka dig att hjälpa mig :) Just nu känns den väl inte direkt personlig och spännande menar jag. Så, hjälp!

Nu ska jag ta tag i dagens agenda så att jag hinner få lite ordning här tills Krister kommer ikväll :D
Trevlig söndag!


Malin

Jag hjälper dig gärna med designen. Jag älskar att hålla på i photoshop och fixa bloggar! :P



PUBLICERAT: 2009-03-31, 07:24:06 | URL: http://malin90.blogg.se/malinkarlsson
Malin

Är inne på msn väldigt sällan men ska försöka hålla ett öga på om du är inne så jag kan kontakta dig. Eller så skickar du önskemål på hur du skulle vilja ha det till min e-post så kan jag sitta och klura här hemma med designen :P



PUBLICERAT: 2009-04-03, 08:41:43 | URL: http://malin90.blogg.se/malinkarlsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: