SKRIVET: 2009-01-30, kl 19:51:11 | PUBLICERAT I: Övrigt

Fredag - gott och blandat

Nu har jag kvitto på balklänningen! Slips och näsduk är även beställd till Ola. Så nu är det bara att leta efter skor, lite smycken och vänta. Tror och hoppas att balen kommer bli GRYM!

Väntar gör jag också på besked från Örebro. Nu har det gått fyra dagar och jag börjar bli otålig. Det kan ju ta upp till drygt en vecka till, men gud nej, så länge vill jag inte vänta! Nu får den där lilla plutten ploppa ut tycker jag :)

Veckans andra projektdag är avklarad nu också. Vi checkade av lite smågrejer och trixade, skrev något slags pressmedelande och så var Lina och jag nere på stan och delade ut små buntar med reklam till butiksdiskar. Endel tackade nej men många tog glatt emot och önskade lycka till. Jag kollade på de färdiga bilderna igårkväll och jag tror att helheten på detta blir bra! Kom och se vad Du tycker :) 

Kommande dagarna - helgen, blir lugna. I alla fall i mening av aktiviteter och sälskap. Många har åkt hem eller har besök från andra håll. Däremot har jag ganska mycket plugg att göra. På tisdag nästa vecka ska jag lämna in ett fördjupningsarbete i Mental träning och ha prov i ämnet. Hoppas på riktigt bra resultat med detta, så den här helgen ska utnyttjas kan jag lova!

Hoppas att ni alla får en superduper bra helg, festar lugnt och har kul ;)
Nu skriker magen efter mat. Så det blir väl att lyda order om jag vill röra den där godispåsen något lite senare.

Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: