SKRIVET: 2009-01-29, kl 19:21:13 | PUBLICERAT I: Övrigt

En Torsdag

Idag (och imorgon, ska vi ha) har vi haft Projektdag. Vi har varit på möte i Linden, där vi ska ha våran fotoutställning om en vecka, satt upp lite lappar på stan och pratat och fixat och donat en hel del. Carro och Lina var på Media Markt och hämtade våra bilder. Så det ska bli riktigt spännande att gå bort till Carro och titta på dem snart! Som sagt, utställningen är om en vecka, 7-8/2. KOM OCH TITTA! :D Mitt i Lindens köpcentrum, på bottenplan, utanför Åhlens.

Trots att detta var mest vad dagen bestod av, så här huvudnyheten något helt annat. Jag önskar att det hade med syrrans mage att göra, men nej tyvärr, inte ännu, men något det HAR med att göra är Baaaaalen! Jag och Ola var och kikade lite på Igelkotten idag och jag provade den där klänningen som ligger här lite längre ner. Dock fanns den bara i min storlek i färgen grön, men det blev riktigt snyggt faktiskt. Så efter mycket om och men och många telfonsamtal blev  j u s t  d e n  k l ä n n i n g e n  undanlagd tills imorgon. Då mina damer och herrar, då blir det införskaffande av BALKLÄNNING :D

TJag tog tyvärr ingen bild på den, men ni får väl se när det blir dags om inte annat.

Karin har åkt hem över helgen, och det känns redan tomt kan jag lova :(
Men nu ska jag gå och laga mat och se på film med Eira och Sandra. Det blir myspys :)

Puss & Kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: