SKRIVET: 2009-01-24, kl 14:56:38 | PUBLICERAT I: Övrigt

Festlig Lördag, nej inte direkt

Den här lördagen blir då inte riktigt som tänkt :( Vaknade av klockan imorse och hade äckligt ont i magen. Det var bara att bege sig mot badrummet, utföra det som behövdes och dra ett varv med tandborsten. Sen vilade jag en stund och så blev det dags igen! USCH! Jag som verkligen hade sett fram emot den här dagen. Det har varit bestämt i flera veckor och vi har varit på stan flera gånger och letat kläder och så. Tanken var att vi skulle dra mot stan och hem till Lina vid halv tre tiden ungefär. Sen skulle det bli mat, lite förfestande och sedan vidare till Hugo's. Dessutom skulle Hanna komma hit och hänga med. Men hon fastnade i feber hon hemma i Vadstena. Så nu blir det väl bara för mig att återgå till TV:n och spana in alla "semester svenskar" som ska fira jul i Thailand. Känner mig aningens aningens bättre nu, så vi får väl se om det fortsätter åt det hållet framåt kvällen så att jag kanske kan ansluta partyprissarna lite senare. Hoppas hoppas!

Så typiskt. Har inte varit magsjuk på säkert tio år, och så blir jag det just idag! Det är väl aldrig rätt tillfälle i och för sig, men näe, detta var inte roligt!

Hoppas ni där ute är friska och glada och får en bra Lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: