SKRIVET: 2009-01-23, kl 21:38:56 | PUBLICERAT I: Övrigt

Snabba briefs från senaste veckan

Lördag



Datorspelande hemma hos Ola efter att ha varit på resemässan, ätit pizza och gått en liten runda på stan.
Hemfärd med sista spårvagnen för kvällen kl 00:40!



Söndag

      

Bröllopsmässa på fördmiddagen, med allt från det ni ser på bilderna, till fotografer, nagelvård, tandhygien (SB12!), präster, tårtor, livesång osv - You name it!
På kvällen skulle karin fota ett självporträtt till sin fotokurs. Dock fick plastpåsen utebli från den slutligen valda bilden!



Måndag



Jag tog ifatt lite missat från Floristiken och gjorde en snabb tärnbukett



Torsdag

     

Vi gjorde Glameli rosor på Floristiken. Inte heelt lyckad, men det var ju första gången! :)
På kvällen blev det mannikyr i köket.



 Fredag

Ja det var idag det :)
Jag och karin har varit på stan på eftermiddagen och kikat lite kläder. Vi var nere en sväng igår också och fyndade, men jag köpte aldrig det jag skulle, så det blev ett återbesök idag.
Hittade en outfit till imorgon då vi ska hem på middag hos Lina och sedan gå till Hugo's :) Så nu är julens pressentkort slut, men det var det värt!

Bilder på min outfit och från morgondagens bravader kommer väl på söndag antar jag. Nu ska jag gå och fixa lite smått och sedan måla om mina naglar. Det blev inte riktigt hållbart igår ;)

Ha en dunderbra Fredag, så hörs vi snart igen!


(glöm inte bort vår "hemmet-blogg") !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: