SKRIVET: 2009-01-07, kl 16:28:52 | PUBLICERAT I: Övrigt

Sjukling

Ja jag verkar ju inte vara den enda nu de senaste fyra veckorna som har varit sjuk. Många tycks ha varit sjuka och förkylda. Idag var jag i alla fall på Vårdcentralen här i Norrköping för att kolla läget. Har släpat på min förkylningen sedan julafton och så har det börjat göra ont när jag sväljer. Det visade sig hur som helst vara Halsfluss. Så om några minuter bär det av ner till stan för att hämta ut penicillin.
Krya på er alla sjuklingar där ute! Nu går vi i alla fall mot ljusare tider :)


Malin

Fy! Stackare, jag har med börjat få ont i halsen när jag sväljer. Hoppas inte att det är halsfluss. Gör ju så fruktansvärt ont :S.



Krya på dig Elin :D



PUBLICERAT: 2009-01-08, 07:24:41 | URL: http://malin90.blogg.se/MalinKarlsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: