SKRIVET: 2009-01-10, kl 18:42:03 | PUBLICERAT I: Övrigt

Lördag

För det första vill jag bara säga att jag nu är så gott som frisk. Äntligen! Tar fortfarande penicilin, men känner mig inte sjuk på något sätt längre.

Idag blev det några timmar på stan med Karin, Tobias och Eira, och Ola som anslöt efter en stund. Jag bytte ett linne, försökte byta en tröja som blivit fel i tvätten, använde mitt pressentkort på H&M till ett par tränings/mjukisbyxor och en sportbh, köpte ny mascara som jag varit i behov av sedan drygt en månad tillbaka och så inhandlade jag två fina "träd" till mitt fönster. Mycket nöjd faktiskt. Sedan satt vi i nästan två timmar på Coffeehous och pratade en massa och drack varm choklad. Riktigt mysigt och trevligt. Men efter att ha sprungit på stan ett tag och sedan tömt resten av krafterna på olika samtalsämnen blev alla rätt trötta, så vi gick en sväng till ica och sen åkte vi hem.

Nu har jag ställt mina blommor på plats i fönstret (blev jättefint!) och om en stund ska vi laga lite mat, vi fyra. Bacon, makaroner och ostsås är det inhandlat till. Lika gott som det är enkelt!

Så ha en bra Lördagkväll allihopa! Det ska jag.
Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: