SKRIVET: 2009-01-08, kl 22:56:22 | PUBLICERAT I: Övrigt

Kompismakaroner (edit)

Det ordet väckte helt enkelt en del minnen. Fick en kommentar av en gammal vän från lågstadiet om hur otroligt det kändes att det var dags för min student. "Lilla Elin med kortklippt hår och kompismakaroner till korven". haha. Jag hade heeelt glömt bort de där absolut underbara kompismakaronerna! Minns ni!? Små rymdvarelser eller något liknande har jag för mig att de skulle föreställa, och dom smakade fullkomligt ljuvligt! Jag började också associera själva ordet till olika saker det kan stå för och kom och tänka på alla mina pastaätande, absolut underbara, fullkomligt ljuvliga vänner!

Ingen student eller korv kommer någonsin komma emellan eller få mig att glömma mina vänner - Mina kompismakaroner! <3 ;)


Malin

Hahaha! ;D Jösses alltså. Tror till och med att det var kossor som makaronerna var formade till, sen fanns det ju även penisar och hjärtan om man ville ha det ;P



PUBLICERAT: 2009-01-08, 23:26:52 | URL: http://malin90.blogg.se/malinkarlsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: