SKRIVET: 2009-01-16, kl 09:39:15 | PUBLICERAT I: Övrigt

Immun mot depp!

Blå himmel och solsken, två lektioner på hela dagen och en hel eftermiddag med Karin och Ola på stan! Kan det bli mycket bättre än så en dag som denna? Nej, jag tror inte det :D

Sedan har vi ju lite planer för resten av helgen också att se fram emot. Men det tar vi när det kommer så att det inte blir för mycket på en gång här. Jag måste säga att jag känner av de här "deppvibbarna", som börjar sprida sig här, förvånansvärt lite. Känner mig riktigt på G!

Nu ska jag gå ner på dagens sista lektion. Den är visserligen nästan två timmar lång. Men hellre det än en hel dag full med lektioner! Sedan blir det att göra en tärnbukett innan det bär av mot staden.

Ha en uuuuuuunderbar Fredag allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: