SKRIVET: 2009-01-13, kl 09:57:16 | PUBLICERAT I: Övrigt

Hemmet!

Nu är det såhär mina kära vänner, att jag tänker tala om för er... att ni nu har fått en TILL BLOGG att kika in på! Men den här gången är det inte jag som har slarvat bort lösenordet till min blogg och bara behöver en ny. Näääee. Den här gången är vi fem floristbrudar som har startat en gemensam blogg förstår du!

www.hemmet.bloggspace.se

Om livet som student och boende på elevhemmet Blomsterhus! Den grova sanningen om skitig disk, sena kvällar, ensidig kost och vem vet om det dyker upp en och annan intrig också! Men för det mesta blir det nog glada miner och roliga händelser! Kul va? :D
Så då återstår bara att Jag, Karin, Emma, Eira och Sandra hälsar er varmt välkomna dit!

Nu ska jag göra mig klar för skolan
Tjingeling! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: