SKRIVET: 2009-01-30, kl 22:23:49 | PUBLICERAT I: Övrigt

Grease & Godis

Nu har jag diskat och gjort lite fint ute i köket, ätit supergod mat beståendes av makaroner, bacon och ostsås (Känn dig stolt Linda! Du förde in denna enkla men goda mat i min vardag! haha) och nu är det dags att inviga den där godispåsen som har stått och väntat på mig sedan jag kom hem från stan. Dessutom blir det att titta på Grease som jag precis varit inne och lånat hos Sandra. Det var länge sedan!

Myspys på er så hörs vi imorn :)
God natt


Mor

Strongt-låta godispåsen stå o vänta!

Här har vi slutat med godis- var på föreläsning med Doktor Annika Dahlqvist, om LCHF-metoden så nu gäller brödlöst mm.

Ska ge det en chans, övriga hälsoeffekter förutom viktminskning är inte att förakta.

Mor


Linda

HAha Vassego!! de känns bra å hjälpa mina vänner! hehe =) kram Linda



PUBLICERAT: 2009-02-01, 16:38:37 | URL: http://adnilz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: