SKRIVET: 2009-01-19, kl 15:17:05 | PUBLICERAT I: Övrigt

Fartfyllda dagar! - fredag

Du har kanske läst på vår "hemmet-blogg" om Karins och min tänkta helg. Annars kan jag tala om att det var mycket planerat. I alla fall mycket mera än vanligt. Jag har inte ens hunnit sätta mig här tillräckligt länge för att berätta om allt vi har gjort. Så nu tänkte jag beta av lite i taget här under dagen, lite kortfattat sådär.

Börjar med Fredagen, som innehöll en hel del!
Efter skolan, vid två tiden, drog Karin och jag ner till stan. Där mötte vi Ola, åt mat, småshoppade lite och sedan anslöt Eira och Lina en sväng. Eira åkte hem efter en stunds sälskap och resten av oss gick hem till nyinflyttade Lina en stund. Efter att hon hade bytt om och grejat lite gick vi ner till stan igen och satte oss på O'Learys i några timmar. Mycket prat och skratt blev det där. Sedan fick vi erbjudande av Linn och Carro att möta dem på Cuebar och spela lite biljard. Så vid 10 - 11 började vi traska dit. Det blev en andra cider, himla massa jordnötter och två - tre omgångar biljard :) Väldigt trevligt! När det var slutspelat gick Linn och Carro hemåt medans Jag, Karin och Lina skulle följa Ola en bit in i stan först. Så det blev en visit nere på Svea där det var reagge tema innan jag och Karin började traska hemmåt, efter att också ha missat den sista spårvagnen för kvällen! Inte allt för pigga på situationen var vi, men vi kom hem tillslut och tog en sovstund innan nästa äventyr.

På O´Learys:
       
1. Ola sneglar in i kameran och Lina sneglar på bartendern ;)
2. Karin, i underbar bildkvalitét

 
Uppdatering för den intresserade kommer senare :) Nu ska jag plugga och greja lite.
Tjingeling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: