SKRIVET: 2009-01-21, kl 21:19:23 | PUBLICERAT I: Övrigt

Det blir en Bal ändå!

Från första början var det för mig en självklarhet att jag skulle gå på Balen. Men när jag hörde de tidigare studenternas ord om Norrköpings bal så tappade jag intresset ganska fort, och det var det fler som gjorde. Så ett tag verkade det inte som att många alls skulle gå. Men så igår kväll sa Karin till mig att det verkar ha blivit ändrig på det där. Både Karin & Tobias och Sandra & Micke skulle gå, plus en hel del andra från klassen. Så då var jag tillbaks på ruta ett! Självklart ska jag gå på balen :D

Nu är det igentligen inte detta jag ska pyssla med för tillfället, och det där med att uppdatera om helgens händelser ran väl ut i sanden lite. Men jag kände mig bara lite smått tvungen att slänga upp en bild på en balklänning som jag har blivit tokkär i idag när jag och Karin var en sväng på stan. Vi får väl se hur ekonomin räcker till med hjälp av föräldrarna, om denna blir min inför balen, eller om jag lyckas hitta någåt ännu finare för en billigare penning :) Det ordnar sig nog. Men något i denna stil vill jag ha i alla fall.

Klänningen!
Vad tycks??



Hur mycket pengar lägger du på balen?
*klänning?
* frisör?
* smink?
* smycken?
etc.


Linda

ÅÅÅ den va fin!! Balen behöver inte kosta så mycke! de gjorde inte min iaf! :P



PUBLICERAT: 2009-01-22, 17:41:23 | URL: http://adnilz.blogg.se/
mor

Ska bli riktigt spännande att se hur du kommer att se ut i balutstyrsel, farmors gamla lilla väska skulle absolut passa!

Moren


Maria

Fin klänning! Ska bli kul att se dig i den! :)



PUBLICERAT: 2009-01-25, 16:27:38 | URL: http://http://www.saco.se/Default.aspx?epslanguage=SV

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: