SKRIVET: 2009-02-10, kl 21:20:42 | PUBLICERAT I: Övrigt

Tidig morgon kräver tidig kväll

Imorgon går bussen mot Stockholm. Hela klassen drar iväg på lite äventyr. På schemat står studiebesök i några butiker, hos grossister och något slott. Jag hoppas och vill tro att det blir kul och att vädret kan bli som i går. Massa sol och blå himmel! Det enda som tar emot lite är att bussen rullar iväg redan klockan sju på morgonen. Tur att man bor så nära!

Så, nu ska jag fixa lite mackor till frukosten som äts på bussen imorgon och sen blir det tidig läggdags. Är redan trött som det är, så det ska bli skönt att sova :)

By the way så är det bara tre dagar kvar tills vi får lov! Det ska bli skönt. Jag kommer sakna norrköping och vännerna i och med att vi går ut på tre veckors APU direkt efter lovet, men tänk så glad man kommer bli att se alla igen när de totalt fyra veckorna är slut. Det ska bli riktigt mysigt och roligt att ha APU:n i Örebro! Jag ska bo hos min syster med familj och vara i en butik som ligger några kilometer därifrån. Dessutom så ska jag hinna fylla 19 innan jag kommer tillbaka till Norrköpng. Det ni! Fast det är kanske inte någon vidare speciell ålder att fylla, men man är ju ett år närmare 20 ;)

Nej nu somnar jag snart sittandes.
God natt allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: