SKRIVET: 2009-02-09, kl 21:03:37 | PUBLICERAT I: Övrigt

Bort med stödhjulen och Ut med vingarna!

Idag, kära vänner och läsare, kom jag till insikt med skrämmande, spännande och rolig fakta. Klockan halv tre på eftermiddagen avslutade jag mitt livs sista Floristiklektion......



...... den tål att sugas på!



Kan du fatta??
Jag kan i princip nu kalla mig för Florist. Jag ska inte ha några fler lektioner i ämnet. Jag är färdig. Resten av inlärningen som kan krävas för vidare arbete får lov att ske just under arbetets gång. Läskigt!

När vi insåg det idag på lektionen (som igentligen inte var en riktig lektion heller, utan bara information och städning inför lovet) så blev det som någon slags revy för mina ögon innehållandes en rad minnen, glada som sorgsna, från de tre helt fantastiska, underbara, utvecklande, lärorika och lyckade åren här på Florist och framför allt på Elevhemmet. Detta har verkligen varit något som jag kommer att se tillbaka på med extrem glädje under resten av mitt liv. Så tack alla ni som har förgyllt mitt liv på va sett under dessa år! <3

Nåja, det är kanske lite tidigt för sånt här. Det är ju faktiskt lite mer än fyra månader kvar. Fort kommer det gå, men jag kan lova er att jag ska njuta av den tiden och göra den riktigt minnesvärd!

Nu ska jag plugga lite till och sedan blir det sovdags för en trött Elin.
God natt allihopa där ute, vi hörs kanske imorgon :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: