SKRIVET: 2009-02-01, kl 13:43:31 | PUBLICERAT I: Övrigt

Ny dag nya tag

Ni vet vart ni hittar mig. På samma plats som för 24 timmar sedan (för att undvika missförstånd så har jag ju självklart sovit ca 12 timmar melllan detta) och här lär jag bli de närmsta tio timmarna också. Jag saknar fortfarande två personers svar för att kunna göra mitt arbete helt klart. Men jag får väl ragga upp någon annan som vill svara snart, detta är näst sista dagen jag har på mig att få klart det här. Men det kommer blir bra, när det är klart, det tror jag allt :)

Önska mig lycka till =)
Ut och njut av de få solstrålar som kikar fram idag också, härligt!
Tjing!


PS.
Jag fick syn på en hemsida där de säljer designade tapeter och där man kan beställa sin personliga tapet. Kul! Det fanns hur mycket roliga tapeter som helst, och bilder på referensjobb som de gjort tidigare. T.ex hos MQ. Så kika in på www.yourwallpaper.se!

Tänk att ha den här tapeten i rummet! Sjukt snygg och härlig. Skulle jag inte tacka nej till.



eller någon av de här...




Lite andra exempel...
   


Nu ska jag dra igång med pluggeriet...
Tjingeling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: