SKRIVET: 2009-02-04, kl 14:22:55 | PUBLICERAT I: Övrigt

Karin är mys!

Imorse strax innan klockan började ringa så ringde det en annan slags signal. Det var Karin som var nyfiken på vad som skett under natten, om jag hade hört något mer från syrran. Men efter att jag medelat att jag då inte visste mer än igårnatt när jag var inne hos henne så frågade jag (fortfarande lite smått sovandes) om hon inte ville komma och väcka mig. Prata lite med mig så att man piggnar till lite behagligare än av klockan. Det enda problemet var att jag då var tvungen att stiga upp och låsa upp dörren, vilket skulle göra att jag vaknade ändå, typ... Så hon sa åt mig att gå upp fort som tusan och bara låsa upp, sen lägga mig igen och låtsas som att jag legat där hela tiden. Sagt och gjort.

Det dröjde sen en ganska bra stund innan dörren sakta öppnades, jag hade börjat undra när hon tänkte komma igentligen. Jag hade hunnit klarna till lite i huvudet också och börjat inträda verkligheten istället för den där underliga drömmen jag haft. Sakta kom karin in i rummet från hallen, och gud så glad jag blev när jag såg henne. I händerna hade hon en bricka med några mackor och två glas Oboy! :D Mysigt! Frukost på sängen är det inte varje dag man får. Tyvärr så har jag inga bilder, dem har Karin än, men det kanske kommer upp någon när jag får fatt i dem. Sedan gick vi in till henne och kollade på Micke och Molle 2 ^^ Eller, det var nog mest jag som kollade? Tyckte att du hängde lite tungt där på min axel Karin?

Tack i alla fall! Du är allt bra du :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: