SKRIVET: 2009-02-14, kl 09:58:06 | PUBLICERAT I: Övrigt

Hjärtligt god Lördagsmorgon!



Då var det alla hjärtans idag då! För mig innebär det dock tyvärr inget speciellt just idag. Jag ska packa ihop det jag kan tänkas behöva den närmsta månaden, städa mitt rum och sen kommer mamma och hämtar mig och vi åker mot Motala via Linköping och morfar. Men det blir nog en bra dag :) Jag är inte speciellt inställd på att det är just alla hjärtans dag idag, det har inte hunnit sjunka in riktigt så att säga. Men det beror väl lite på att jag inte har någon alldels speciell sådär att dela dagen med. Det blir en eftermiddag med familjen :) vilket absolut inte är fel det heller!

Så, nu väntar en veckas lov. Änsålänge har jag inga som helst planer för hur det kommer se ut. Det får märkas. Men jag kommer sakna alla vännerna riktigt mycket. Vi ska ju vara ifrån varandra i en månad nu. För efter den där lov veckan så bär det av till Örebro för min del och tre veckors praktik! Nu känns det som en evighet, men det kommer gå såå fort. I Örebro ska jag bo hos syrran med sambo och nyfödda lilla Anton :D För tillfället har han tydligen för vana att sova ca varannan timma under natten! Vi får hoppas att det blir lite ändring på det tills jag kommer dit ^^ Först jobba ca 09-19 och sen komma hem dit och sova ett fåtal timmar, det ni! haha. Men jag ser fram emot det jättemycket! Det ska bli jättemysigt att bo hos dom i tre veckor :)

Anyway. Jag har ju då kommit fram till för ett tag sedan att jag inte ska läsa någon mer Floristik nu. Dessutom är detta min sista praktik! Huuuah. Wish me luck!

Nu ska jag äta lite frukost och sätta igång med städ- & packandet.
Glad alla hjärtans dag allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: