SKRIVET: 2009-02-03, kl 19:43:09 | PUBLICERAT I: Övrigt

Full fart!

Idag har det verkligen gått i ett! Tog varje möjlig stund på morgonen och fördmiddagen till att göra klart det där attans fördjupningsarbetet och sen bar det av till lektionen för att skriva provet också. Arbetet höll mig vaken längre än jag vill erkänna igår kväll/natt...morgon. Provet vågar jag inte fundera så mycket över hur det gick. De flesta rader var fyllda, men det är ju kvalitet som gäller och inte kvantitet. Det får visa sig hur det gick om en vecka när vi får tillbaks det. Då är det också dags för den muntliga presentationen. Lite smått nervöst faktiskt. Jag har bestämt mig för att jag SKA ha ett riktigt bra betyg i den här kursen, så det vill till att detta blir bra. Efter att provet var avklarat så åkte jag hem, bytte om och packade väskan för att möta karin på Friskis strax efter fyra. Där blev vi kvar i någon timme bland roddarna och löpbanden. Sedan tog vi ett varv på ica innan bussen tog oss hem, och här sitter jag nu. Klockan är tjugo i åtta och jag ska börja laga mig lite mat tänkte jag. Har varit hungrig i princip hela dagen.

Nej, jag kanske ska slänga iväg arbetet till läraren också innan det blir allt för sent.
Imorgon hoppas jag att tempot blir lite lugnare så att man får ta igen sig lite. Dock känns det ganska skönt såhär när man kommer hem efter att ha varit i farten hela dagen, och riktgit gott med mat ska det bli! Kan inte tänka på annat!

Vi hörs imorgon
Puss & Kram


Mor

Var lite rädd om dej också mitt i allt arbete.

Sov riktigt gott!

Godnattkram från mor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: