SKRIVET: 2009-02-06, kl 14:08:17 | PUBLICERAT I: Övrigt

Andra gången gillt?



Jajjemän. Jag och Karin var en sväng på stan nu vid lunch för att dela ut lite reklam inför fotoutställningen som är nu i helgen i Linden. Efter lite glada "pratstunder" med nyfikna människor och även lite avslag så gick vi en snabbrunda in på Glitter, kikade på vår utställningsplats och försökte greppa känslan, och så plötsligt slog det mig... Det kanske är dags att fixa de där hålen i öronen som jag har väntat på att ta om i över fyra år nu. Varje vinter sedan de första hålen växte igen har jag sagt att jag skulle ta nya. Men ni vet ju hur det blir med sånt. Men nu är det "snart" dags för bal och hela tjohejsan. Så det är liksom sista chansen nu innan det blir vår och sommar igen. Trots att vädret kanske inte riktigt verkar vara inne i de tankarna just nu. Så vi gick in hos en frisör i stan och frågade vad det kostade och tio minuter senare betalade jag och gick därifrån med lite bling bling i örsnibbarna. Så nu är det bara att se till att hålla ordning på detta lite bättre än jag gjorde sist. Det ska nog bli bra.


För tillfället sitter jag och väntar på att Karin ska piggna till. Hon har tagit en powernap i min säng, sötan, och sen har hon lovat att följa med ner till skolan och göra klart lite grejer inför imorgon. När det är fixat blir det städning i nummer 208 och 217 för heeela slanten, vilket skall belönas med lite dipp, nyttigheter  och filmmys till kvällen. Det du :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: