SKRIVET: 2009-04-22, kl 20:26:30 | PUBLICERAT I: Övrigt

Student kick off!!! Vart är den???



Det känns faktiskt lite tråkigt att den inte har kommit ännu. 
På Fredag är det Student kick off med skiva på Palace här i Norrköping, och jag har ingen mössa.
Inte hela världen, men lite småtrist såklart.

Jag ser i alla fall fram emot en riktigt rolig kväll! Först blir det grillning eller annat hos Lina tillsammans med Sandra, Ola, Karin och några till. Sedan drar vi vidare till eftersläppet och ansluter till resten av Floristgänget (vi ska alltså inte äta trerätters på palace) och där blir det modevisning, singstar och annat skoj. Plus 20% rabbat i baren! Vilken höjdarkväll va :D

Det enda som fattas är såklart min älskling. Jag har ju ett par stycken med mig redan. Men kvällen hade blivit mer än guld om han hade varit här också! Jag saknar dig Krister Bergqvist och du skulle bara veeeeta vad mycket jag tycker om dig och längtar efter dig hjärtat mitt <3


Linda

Det kanske är bra att mössan inte kommit än!

Med tanke på att det är ganska så lätt å supa bort den! hahaha De gjorde Ulli på vår studenfest!! :)



PUBLICERAT: 2009-04-23, 10:07:48 | URL: http://adnilz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: