SKRIVET: 2009-04-16, kl 21:13:44 | PUBLICERAT I: Övrigt

Hej Sverige!

Full fart så fort jag kom tillbaka var det som gällde. Men nu har jag varit hemma i några dagar i alla fall och hunnit ställa in mig på vardag igen. Dock känns sömbristen av från nattflygningen och malariatabletterna gör sig påminda med de mindre jobbiga biverkningarna.

Jag har haft uuunderbara och upplevelserika dagar i Gambia och det var superkul att få hänga med Lisa i en hel vecka! Delar med mig av några bilder :)


Riiiiktigt smarrig Pina Colada efter ett snabbt besök på stranden


En brun Laiso och en rödbränd EH framför ett erimitbo i en appark


Walking on the smiling coast



Söta små barn med krokodilögon som ropar "tubab" (vit) efter en och tigger pengar...



Kött? Någon?



Besök i krokodilpark. Skötaren lugnade oss med att de just blivit matade...



Tequila drink (ingen höjdare) i lobbybaren där Lisas vän Yandeh jobbade



Riktigt mysig strand där vi spenderade några riktigt roliga timmar!


Solbrända snyggon!



Welcome to Serrekunda Market



Bakissöndagen spenderades på lyxiga hotell Sheraton med träning,
brunch och massage



Lokal"buss" med plats för ca 15 pers. Kostade 5 dalasi, ungefär lika med 2 kr



Hemfärd!


Mycket mera bilder finns, men nu orkar ni nog inte med mera :) Så nu ska jag packa inför helgens besök i Karlskoga hos min fin fina Krister <3 och sen blir det sovdags.

Trevlig helg!


laiso

Jag orkar mer bilder, lägg ut från när vi var ute med Yandeeeeeeeh;D

Eh, det var grymt kul att ha dig här!!!

(även fast jag icke gillar bikinipics på mig på din blogg........)

<3


mor

Jo jag orkar också mera bilder, ser fram emot att träffa dej också, hoppas det inte dröjer allt för länge!

Jag hade nog stannat längre från krokona, tur de var mätta

Stränderna ser ju ljuvliga ut och det var kul att se Lisa också......mera bilder på allt du varit med om//mor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: