SKRIVET: 2008-10-17, kl 22:08:54 | PUBLICERAT I: Övrigt

This is it

Nu har jag slarvat bort föör många lösenord till olika bloggar. Så nu får det vara nog.
This is it :) Jag ska försöka skriva lite mera regelbundet nu, OCH komma ihåg mitt lösenord!

Nu ska jag kika lite på tv, sen blir det nog sängen. Har varit dödstrött senaste dagarna och imorgon måste jag upp tidigt för att städa. Mor och syster kommer nämligen på besök imorgon eftermiddag :D ! Ääääntligen får jag se magen, och träffa min kära syster! Det var inte igår. Känns fortfarande helt overkligt att jag ska bli moster. Underbart!

Föresten, är det någon som kan det här med designen på den här bloggen? Skulle behöva lite hjälp :)

Tjing!


har även en massa plugg som måste göras i helgen.   Men nu jäklar! Det är dags att få lite gjort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: