SKRIVET: 2008-10-29, kl 20:18:01 | PUBLICERAT I: Övrigt

Sådär ja!

Nu är jag äntligen färdig med Miljöbeskrivningen. Att allt detta pluggandet skulle ta såhär lång tid hade väl min lilla optimistiska sida inte riktigt räknat med. Men nu har jag bara två uppgifter kvar att göra i religionen som ska in först på Tisdag, och en halvfärdig Personbeskrivning som jag får pussla klart med på Söndag kväll, när jag kommer hem igen. För nu måste jag verkligen börja packa om jag ska hinna tänka igenom allt.

Imorgon bär det alltså av till Karlskoga! :D Jag pratade med Linda lite om helgens händelser igår (tror jag) och det hon kunde säga var följande:

* Halloweenfest hos Lenas mamma på Fredag
* Party med deras vänner på Lördag (förhoppningsvis)
* Loppismarknad någon gång under helgen

Allt pekar i alla fall mot att det blir en trevlig visstelse i lilla Charleswood! :)



Jag såg att jag glömde lägga upp bilden på den där kycklinggrejen, så jag slänger in den här för er som kanske inte redan sett den på bilddagboken :)
Det kanske inte syns så jätte väl, men du fattar ju grejen :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: