SKRIVET: 2008-10-18, kl 20:12:55 | PUBLICERAT I: Övrigt

Pizza och bebis(och)orkidé

Då har besökarna åkt. Det var jättemysigt att få träffa min tjockissyster :) Fick känna några sparkar och när hon låg ner kunde man klämma lite på magen och känna bebisen. Sååå liten. Ungefär lika liten som den supersöta orkidén jag fick av henne i inflyttningspresent, en sen sådan dock ^^. Jag har aldrig sett så små faktiskt. Någon av floristerna som har?? Jättefin var den i alla fall och den fick en fin plats på min TV. Syns på bilden här nere :)
Jag fick också söta små kakformar med något smarrigt recept till som Maria ville ha nästa gång hon kom på besök. Det lät riktigt gott. Så det får jag väl se till att ornda :) 
Mor hade även med sig TVÅ KARTONGER pizza!  Innan de kom till mig var dem en sväng hos morfar och åt. Men jag antar att det blev lite mycket. En hel och två halvor fick jag. Alltså tre olika pizzor, gratis! Det ni ;) blir att slänga det mesta i frysen och svulla i mig resten ikväll :) Efter det ska jag se en av de två filmer jag köpte idag på willys och svulla lite till. Myskväll! ^^

Jag är inte helt klar med städningen. Men det får vänta tills imorgon. Har bara golvet och lite i badrummet kvar. Plugga en massa ska jag också göra imorgon... ojoj, det blev mycket nu. (Tvätten går för fullt ikväll också! suck...)
Jaja, ha en superduper mysig lördagkväll! Det ska jag ha :)

Ciao!

Söt liten orkidé och kakformar som jag fick av min syster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: