SKRIVET: 2008-10-22, kl 22:55:35 | PUBLICERAT I: Övrigt

Det närmar sig...

...Fredag. Vilket innebär utgång för att fira Emmas 18 års dag, som egentligen är på Lördag. Grattis Emma! Jag hoppas i alla fall att det blir av. Karin pratar om att hon inte har råd :( och Sandra har nämt att hon kanske vill åka till Linköping istället och fira en annan kompis. Men jag håller mina tummar för att tjejorna stannar här och hänger med! :D
Fredagens andra allternativ är att gå på Beccas inflyttningsfest här i stan, vilket skulle vara trevligt också, men vi lär ses på hugos sen hur som helst. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Men kul blir det nog i vilket fall! :)


...Höstlov. och plötsligt blev det ett ensamt lov. "Tur" att jag har lite plugg att göra klart så att jag inte sitter helt sysslolös och rullar tummarna. Jag har nog ändå bestämt mig för att jag blir kvar här i Norrköping den veckan, alltså tills jag åker till Karlskoga vill säga :) Det var några fler som också skulle stannat och gått på Lovskola, men så blev det inte. Så det blir ganska så tomt här i korridorerna efter helgen. Eller, egentligen blir det ju bara 2-3 dagar :O Sandra ska stanna till Måndag, och sen åker jag ju på Torsdag. Vad ska vi hitta på i helgen Sandra? :D


...Gambia.
I alla fall för Lisas del. Det känns som att jag har upprepat det här ett antal gånger senaste tiden, men... Det är ju inte klokt vad tiden går fort! Men det värsta är att jag inte kommer få träffa henne innan hon åker :( Utan det får vänta tills strax efter Jul, och då ska jag förhoppningsvis följa med henne tillbaka till Gambish i någon vecka. Kulkul!! Bara jag fixar allt med vaccinationer och pass och grejer i tid! Jag VILL.



...Studentkryssning.
Japp japp. Som sagt, tiden går fort, och nu är det snart dags för oss att festa och fira vår kommande STUDENT! Alltså verkligen, jag ____(tomt_____ hittar inga ord. Galet! I alla fall, vi drar ut på havet den 16 Maj och det kommer gå så sjukt fort tills vi är där. Då har liksom Lisa kommit hem ifrån Gambia "redan", ungefär då i alla fall.





...SOVDAGS.
Go natt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: