SKRIVET: 2008-10-21, kl 14:23:03 | PUBLICERAT I: Övrigt

Du MÅSTE bara se den!!!!



12-åriga Trevor bor tillsammans med sin mamma Arlene i ett fattigt område i Las Vegas. En dag får hans klass i hemuppgift av sin samhällslärare Eugine att komma på ett sätt att förändra världen. Trevor kommer på en ide om att sprida goda gärningar vidare - Pay it forward - och tillslut når de goda gärningarna fram till en ivrig journalist i en annan del av USA.

Asså detta är typ den underbaraste filmen jag någonsin sett. Så gripande! Att en liten pojke i ett slumområde kan göra så mycket för världen, men framför allt för sin familj och sina vänner. Du måste se den, jag lovar att du inte ångrar dig!

Den borde typ vara obligatorisk i skolan!


mikael

Hallo! (igen)



Tänkte kolla ifall du hade skrivit någon mer i din blogg så såg ja ett inlägg som nog var riktat till mig :P ja e ganska ny med bloggande och ja vet inte vad ja ska trycka och grejjer men ja har lärt mig de viktigaste att skriva egna inlägg iallafall :P

men min blogg är iallafall http://mwk.bloggspace.se/ ifall du vill se den :P

Sen tycker jag det är jätte roligt att du skrivit om Pay it forward. En underbar film som alla skolbarn faktist borde se, ja sj såg den första gången i skolan. vattnades i ögeonen när ja såg den första och andra gången :P



PUBLICERAT: 2008-10-23, 02:33:12 | URL: http://mwk.bloggspace.se/
Sandra T

Såg den med kyrkan i våras,tyckte inte om den.



PUBLICERAT: 2008-10-28, 22:50:23 | URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: