SKRIVET: 2008-10-23, kl 17:44:26 | PUBLICERAT I: Övrigt

Bloggen tar form

Ja, sakta men säkert försöker jag förbättra bloggen. Lite skillnad har det ju blivit i alla fall :)  Det är inga avancerade ändringar jag har gjort direkt, men jag lär mig! :) Kom gärna med tips och idéer! Jag funderar på om man skulle ta och kontakta någon som kan sånt där med photoshop och grejer, så att man kan fixa en snygg header och bakgrunsdbild. Vet du någon kanske? :)

Nu är det dags att mätta magen. Ska rota igenom kyl och frys lite och se vad jag hittar för skoj. Önska mig lycka till ^^

Hade fint!



Mmmm... Den här soppan gjorde jag och lisa en gång för några veckor sedan när hon var här. Riktigt smarrig svampsoppa på färsk svamp. Som förövrigt hittades av en slump på ett jättemysigt litet torg på en bakgård här i Norrköping, som jag aldrig sett förut!
Visst ser det gott ut? =)


mikael

ja får la se hur länge ja kan hålla min blogg hyfsat undanskymd. Kanske får skaffa en till som mina vänner kan gå och kolla med :P



Jag har sett Good will hunting med matt damon :P fast de va nog 6-7 år sen så ja kommer inte ihåg filmen så jätte bra men minns att den var bra då ja såg den. Men ja kommer nog försöka ladda ner den nu när du nämnde den :P



Eftersom du tippsade om en film måste jag göra det med känner jag :P Jag hoppas du sett Blood daimond med leonardo dicaprio i huvudrollen. Den e sjukt bra och lämnar inget öga tort :P En riktig ögon-öppnare som alla borde se. Ja har tvingat många av mina vänner att se den för ja tycker den e så bra :D



ha de gött! :D



PUBLICERAT: 2008-10-24, 01:52:54 | URL: http://mwk.bloggspace.se/
jenny

Hit ska jag kika in då och då :)



PUBLICERAT: 2008-10-24, 12:41:03 | URL: http://jensos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: