SKRIVET: 2008-11-16, kl 12:40:10 | PUBLICERAT I: Övrigt

Wake up happy

Äntligen! Solen skiner och himlen är blå. Hur underbart är det inte att vakna till den synen?? Skönt var det också att vakna en timme innan klockan ringde, av mig själv. Dagens planer känns nu lite lättare att ta itu med när man vaknat på det här sättet :)

Att göra:
* Ta hand om det "lilla" diskberget som täcker en fjärdedel av mitt skrivbord.
* Städa lite på rummet.
* Börja skriva på en Novell och kanske också ta ifatt skrivandet i loggboken
* Gymmet med tjejerna
Dessutom fick jag ett mycket trevligt erbjudande av Karin att gå ut med henne och fota nu när solen var framme och så. Men jag kände att jag ville få lite av det planerde gjort innan något annat. Men vi får väl se, det kanske hinns med lite senare, om solen håller sig kvar en stund.

Jodå, det här ska man väl greja. Jag tackar det fina vädret för lite energi och tar och sätter igång. Eller, jag kanske ska byta om lite först och duka undan frukosten. Sen så!

Ha en härlig solig söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: