SKRIVET: 2008-11-18, kl 19:59:23 | PUBLICERAT I: Övrigt

Va tusan...

Nej jag är ledsen =/ Jag får inte in filmen här...
Jag har följt instruktionerna från "Designa din blogg" och det är inget svårt egentligen. Men det är en knapp som man ska trycka på när man har klistrat in en kod, och den knappen fattas :S

Jaja, den kanske dyker upp någon gång i framtiden :)   - filmen alltså...


 
Nu ska jag gå och laga mat för jag är hungrig som en oxe! Trött är jag också efter träningen, så det blir nog tidig läggdags idag också. Igår somnade jag strax efter elva. Det var grymt skönt! :)

Just det ja! På Torsdag är det dags för SACO-mässan i storstaden. (Är det någon som vet vad det står för?) Denna vecka är verkligen fullproppad. Men mässan tror jag blir riktigt trevligt. Man får gå runt där och kika på allt möjligt och så är det ett schema för olika "föredrag" om olika yrken och utbildningar. Det kan nog vara bra att pricka in några sådanna också. Ett vet jag som jag ska försöka gå på som handlade om Psykolog i alla fall. Sen lär det väl dyka upp allt möjligt man vill till, kanske :) Det ska bli kul i alla fall. Nu som sagt blir det mat.

Ciao!


Rolf

SACO är ett fackförbund för akademiker. Liksom SKTF för tjänstemän och LO för "arbetare".


Maria

Check it out!



PUBLICERAT: 2008-11-26, 10:07:34 | URL: http://http://www.saco.se/Default.aspx?epslanguage=SV

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: